Proiektuan bidezko metodologia
Gaur, proiektuan oinarritutako metodologiari buruz hitz egingo dizuet. Metodologia berritzaile honen sorrera kostruktibismoan kokatu dezagu. Teoria honen arabera ikaslea da bere ikaskuntza-prozesua eraikitzen duena, aurreko jakintzak eta trebezietan oinarrituta, elementu berriak eskema orokorragoetan txertatuz.
Definizio bezala esan genezake, PBL (Project Based Learning, Ingeleraz) erealitaten oinarritutako ikaskuntza eredu bat da, zeinetan ikasleek planifikatu, garatu et ebaluatzen dituzten bizitzarekin zerikusia duten proiektuak.
Ikaskuntza medodologia hau, honako ezaugarriak ditu:
Benetako arazoen inguruan eraikitzen da.
Ikaslea da ikaskuntza prozesuaren protagonista.
Taldeetan lan egiten da.
Proiektuan oinarritutako metodologiak hainbat onura ditu:
Ikasleen gaitasunak eta trebetasunak garatzen dituzte: lankidetza, proiektuen plangintza, komunikazioa, erabakiak hartzea, denboraren kudeaketa...
Eskola eta errealitatea bat egiten dute.
Gizarte eta komunikazio gaitzasunak lantzen dira taldeetan.
Askotan azkenengo emaitza izaten da ebaluatzen dena, baina PBL-k ikaskuntza lanaren prozesu osoa eta bukaerako produktua ebaluatzen du.
Nire ustez, metodologia hau oso deigarria da umeen interesa pizten duelako, talde lana sustatzen duelako, eguneroko gaiak lantzen direlako eta umea ikaskuntza prozesuaren protagonista delako.
Definizio bezala esan genezake, PBL (Project Based Learning, Ingeleraz) erealitaten oinarritutako ikaskuntza eredu bat da, zeinetan ikasleek planifikatu, garatu et ebaluatzen dituzten bizitzarekin zerikusia duten proiektuak.
Ikaskuntza medodologia hau, honako ezaugarriak ditu:
Benetako arazoen inguruan eraikitzen da.
Ikaslea da ikaskuntza prozesuaren protagonista.
Taldeetan lan egiten da.
Proiektuan oinarritutako metodologiak hainbat onura ditu:
Ikasleen gaitasunak eta trebetasunak garatzen dituzte: lankidetza, proiektuen plangintza, komunikazioa, erabakiak hartzea, denboraren kudeaketa...
Eskola eta errealitatea bat egiten dute.
Gizarte eta komunikazio gaitzasunak lantzen dira taldeetan.
Askotan azkenengo emaitza izaten da ebaluatzen dena, baina PBL-k ikaskuntza lanaren prozesu osoa eta bukaerako produktua ebaluatzen du.
Nire ustez, metodologia hau oso deigarria da umeen interesa pizten duelako, talde lana sustatzen duelako, eguneroko gaiak lantzen direlako eta umea ikaskuntza prozesuaren protagonista delako.
Comentarios
Publicar un comentario